MIVV X-CONE/X-CONE PLUS
MIVV X-CONE/X-CONE PLUS
MIVV X-CONE/X-CONE PLUS
MIVV X-CONE/X-CONE PLUS
MIVV X-CONE/X-CONE PLUS
MIVV X-CONE/X-CONE PLUS
MIVV X-CONE/X-CONE PLUS
MIVV X-CONE/X-CONE PLUS
MIVV X-CONE/X-CONE PLUS
MIVV X-CONE/X-CONE PLUS
MIVV X-CONE/X-CONE PLUS
MIVV X-CONE/X-CONE PLUS
MIVV X-CONE/X-CONE PLUS
MIVV X-CONE/X-CONE PLUS
MIVV X-CONE/X-CONE PLUS
MIVV X-CONE/X-CONE PLUS
MIVV X-CONE/X-CONE PLUS
MIVV X-CONE/X-CONE PLUS
MIVV X-CONE/X-CONE PLUS
MIVV X-CONE/X-CONE PLUS
MIVV X-CONE/X-CONE PLUS
MIVV X-CONE/X-CONE PLUS
MIVV

MIVV X-Cone i X-Cone Plus

Tłumik sportowy

Art. No. 60408001
|

47 Opinie

Znajdź swój motocykl:
SCD 1 456,52 zł 2
od 1 155,76 zł 1
Opis

MIVV X-Cone i X-Cone Plus Tłumik sportowy

Dla każdej osoby, która szuka klasycznego układu wydechowego, lecz nie zamierza rezygnować z dopracowanej techniki ani wysokiej jakości, prawidłowym i dobrym wyborem będą tłumiki X-CONE / X-CONE Plus firmy MIVV. Jakość materiału i wykonania tych włoskich arcydzieł nie budzą najmniejszych wątpliwości. Klasyczna, stożkowata forma wykonana z najlepszej, polerowanej stali szlachetnej, zapewnia dodatkowo absolutnie zachwycający kontrast na współczesnych motocyklach!

A w wariancie X-CONE PLUS dochodzą do tego dodatkowo wpływy ze świata GP. "X-Cone Plus" to odpowiedź firmy MIVV na potrzeby wielu kierowców motocykli sportowych, którzy domagają się stożkowatej formy i wykończenia o sportowym charakterze. Zamiast zwykłej rury końcowej w przypadku wersji Plus postawiono na wytaczaną z aluminium końcówkę oraz matowaną powierzchnię kompletnego tłumika. Wariant ten jest oferowany wyłącznie do wybranych motocykli sportowych.

Układy MIVV są wyposażone w wyjmowany pochłaniacz dB, który w modelu X-CONE jest zamontowany nitami, a w przypadku wariantu "PLUS" jest mocowany za pośrednictwem pierścienia osadczego sprężynującego. W połączeniu z pochłaniaczem dB układy mają homologację typu WE.





Dodatkowe informacje dotyczące prawa homologacyjnego oraz pielęgnacji produktu: patrz "Dokumenty".

Wskazówki:
(*): oryginalny katalizator zostaje zachowany (w przypadku wszystkich pozostałych pojazdów oryginalny katalizator należy wymontować)
S/O: system typu slip-on - tłumik końcowy jest dostarczany razem z rurą adaptera do kolektora
K/A: kompletny układ wydechowy - kompletny układ wydechowy składający się z układu kolektora z tłumikiem końcowym
(U): underseat - układ wydechowy jest układany pod kanapą motocyklową
(L): low-down - układ wydechowy jest układany nisko
(H): high-up - układ wydechowy jest układany wysoko
(K): zakres dostawy obejmuje uchwyt tablicy rejestracyjnej oraz kierunkowskazów
(3): podczas montażu należy zmodyfikować oryginalny kolektor, ponieważ stanowi on całość z oryginalnym wydechem
(4): wariant ze stali szlachetnej z aluminiową końcówką
(5): zakres dostawy obejmuje rurę pośrednią kolektora

Dokumenty
Opinie (47)
Wszystkie warianty
Masz pytania?

Chcesz zadać jakieś ogólne pytanie? Masz pytanie dotyczące Twojego zamówienia? Chcesz nam przekazać słowa krytyki? A może po prostu chcesz się z nami podzielić swoją opinią? Skontaktuj się z nami.

Dane osobowe

Mam pytanie…

Wybierz wariant

Wybierz opcję kontaktu

Wybierz wariant

Wprowadzony przedział czasowy jest nieprawidłowy. Prosimy o skorygowanie przedziału czasowego.

między godz.

i

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą polityką prywatności.

+500 marki
2-letnie prawo do zwrotu
Szybka dostawa
Zwrot gratis
SearchWishlistUser AccountCartArrow LeftArrow RightArrow Right ThinIcon HomeIcon HomeMenuArrowCaret DownCloseResetVISAmatercardpaypalDHLHermesCheckCheck-additionalStarAdd to Shopping Cartchevron-leftchevron-rightSpinnerHeartSyncGiftchevron-upKlarnaGridListFiltersFileImagePdfWordTextExcelPowerpointArchiveCsvAudioVideoCalendar