LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
LEOVINCE *LV ONE EVO*
Leo Vince

LeoVince LV One Evo Tłumik końcowy

Z homologacją typu WE

Art. No. 10029500
|

203 Opinie

Znajdź swój motocykl:
SCD 1 972,10 zł 2
od 1 504,81 zł 1
Opis

LeoVince LV One Evo Tłumik końcowy Z homologacją typu WE

Priorytetem podczas projektowania tej nowej linii produktów było wprowadzenie na rynek perfekcyjnej i sprawdzonej techniki w najnowszej odsłonie, zapewniającej znakomitą relację jakości do ceny.

Ten wydech jest produkowany w całości ze spawanej metodą TIG stali szlachetnej AISI 304, a u góry oraz u dołu ma spłaszczony, owalny kształt. Uzyskiwane w rezultacie piaskowania wspaniałe wykończenie nadaje tłumikowi wygląd tytanu, który dodaje motocyklowi żywiołowości oraz elegancji.

  • Tylna klapa wylotowa jest wytwarzana z włókna węglowego.
  • Kształty kolektorów i tłumika są projektowane pod kątem konkretnego modelu silnika, aby dodatkowo poprawić moment obrotowy oraz maksymalną wydajność. Rzecz jasna wszystko to odbywa się w granicach dozwolonych przepisami prawnymi.
  • Dostawa obejmuje obejmę mocującą tłumika z włókna węglowego, rurę łączącą oraz sprężyny mocujące.
  • Z homologacją typu WE

Dokumenty
Opinie (203)
Wszystkie warianty
Masz pytania?

Chcesz zadać jakieś ogólne pytanie? Masz pytanie dotyczące Twojego zamówienia? Chcesz nam przekazać słowa krytyki? A może po prostu chcesz się z nami podzielić swoją opinią? Skontaktuj się z nami.

Dane osobowe

Mam pytanie…

Wybierz wariant

Wybierz opcję kontaktu

Wybierz wariant

Wprowadzony przedział czasowy jest nieprawidłowy. Prosimy o skorygowanie przedziału czasowego.

między godz.

i

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą polityką prywatności.

+500 marki
2-letnie prawo do zwrotu
Szybka dostawa
Zwrot gratis
SearchWishlistUser AccountCartArrow LeftArrow RightArrow Right ThinIcon HomeIcon HomeMenuArrowCaret DownCloseResetVISAmatercardpaypalDHLHermesCheckCheck-additionalStarAdd to Shopping Cartchevron-leftchevron-rightSpinnerHeartSyncGiftchevron-upKlarnaGridListFiltersFileImagePdfWordTextExcelPowerpointArchiveCsvAudioVideoCalendar